
Het team
Isabel en Angela leerden elkaar kennen op de werkvloer, waar ze allebei als leerkracht werkten. De klik was er meteen. Al snel ontdekten ze dat ze niet alleen goed konden samenwerken, maar ook precies dezelfde visie hebben als het gaat om kinderen zien en begeleiden.
​
Het idee om hun krachten te bundelen en een eigen bedrijf te starten, borrelde al een tijd. En op een gegeven moment konden ze er niet meer omheen: dit gaan we gewoon doen!
​
En nu is het zover: met veel plezier, passie en energie zetten Isabel en Angela hun droom in praktijk. Samen begeleiden, inspireren en helpen ze kinderen om te groeien én om plezier te hebben in het leren!
​
​

Isabel Meyboom
Hi!
Samen met mijn man en twee kinderen woon ik in Teteringen. Al 15 jaar werk ik als leerkracht in het basisonderwijs. Vanuit daar ontdekte ik hoe belangrijk het is om écht te luisteren naar kinderen. Ik durf te zeggen dat ik sterk aanvoel wat een kind nodig heeft en kan daarop inspelen, vooral in kleine groepjes of één op één momenten.
​
Bij mijn begeleiding draait het niet om het oplossen van een probleem, maar om het bieden van een veilige plek waar geluisterd wordt. Vanuit daar geef ik handvatten, waardoor een kind zelf inzichten krijgt, groei in kracht en weer stappen vooruit kan zetten.
​
Ik geloof dat een kind nooit losstaat van zijn omgeving. Daarom richt ik me tijdens de individuele coaching niet alleen op het kind, maar ook op de ouder(s). Samen kijken we naar het geheel; het systeem waar het kind in opgroeit. Juist daar ligt de sleutel tot verandering.
​
Met warme, aandacht en een open blik begeleid ik kinderen én ouders zodat er meer ruimte ontstaat om te groeien.
​
​

Angela van Wijk
Met mijn man geniet ik volop van ons drukke, maar liefdevolle gezin met drie meiden in Breda
Al meer dan 13 jaar werk ik met veel plezier in het basisonderwijs. In die jaren heb ik vooral ervaring opgedaan met (meer- en) hoogbegaafde kinderen, en later ook in de midden- en bovenbouw van het regulier onderwijs.
​
Wat mij drijft, is de overtuiging dat kinderen het meest leren door te ervaren. Niet alleen door werkbladen in te vullen, maar vooral door samen te werken, opdrachten uit te voeren die nét wat meer of iets anders vragen, en ruimte te krijgen om zelf te ontdekken.
Voor de klassen met hoogbegaafde leerlingen heb ik daarom met veel plezier allerlei projecten ontworpen die uitdagen, verbinden en inspireren.
Daarnaast vind ik het belangrijk om echt met kinderen in gesprek te gaan en eerlijk samen naar situaties te kijken.
Ik geloof dat er groei ontstaat wanneer er een veilige setting is waarin een kind mag proberen, fouten mag maken, en steeds weer kan opstaan.
​


